اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۲۱۱۵

نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ , بازدید: ۴۱۱۵
نمایشگـاه تخصصی بیـن المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود، هتل و صنایع وابسته در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر افتاب به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ ابان ماه ۱۳۹۶برگزار می گردد.

((اتحادیه میزبان شما بازدید کننده گرامی در سالن A6 می باشد))

نمایشگـاه تخصصی بیـن المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فود، هتل و صنایع وابسته در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر افتاب برگزار می گردد.

با توجه به اهمیت غذا در پویایی جامعه و لزوم آن در اقتصاد مقاومتی توجه به این حوزه و اطلاع رسانی با هدف ارتقا کیفیت غذا با رویدادهایی مانند نمایشگاه جز الزامات است.

براساس سند چشم انداز 20 ساله، ایران باید درسال 2025 درآمدی معادل 30 میلیارد دلارازحضورگردشگران در داخل کشور به دست آورد که بر اساس آمار تنها بخش اندکی از این مهم محقق شده است.

با توجه به برنامه های کلان کشور، میتوان پیش بینی نمو د نیازکشور به تجهیزات گردشگری و رستوران طی سالهای آتی افزایش خواهد یافت.

برای معرفی توانمندی های داخلی جهت ایجاد جامعه سالم تر و پویا و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی برای درمان بیماری های حاصل از غذای غیر بهداشتی، همچنین آماده سازی برای تحقق درآمد کشور از صنعت گردشگری و به دنبال آن صنعت رستوران داری،  نمایشگاه فوق الذکر 19 لغایت 23 آبان ماه سال جاری برگزار می گردد.

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016